Hals ont

Fy min hals är super tjock och  gör jätte ont.
Knapprat halstabbleter men det hjälper fasiken inte. :/  får väl ta en prommenad ner till apoteket senare och inhandla maassa bra saker. älskling hostar ju som en tok så lite hostmedecin ska det bli ialf.

Jobb timmarna igår gick bra :) VI var bara tjejer som jobbade igår så det var väl lite extra kul. nackdelen är väl städ och spolningen på avdelningen när det är folk inne. Men vi alla fick ta oss en varsin runda under kvällen så ingen slapp undan inte :P hehe.

sitter själv här hemma nu.
älskling jobbar sista dagen idag sen är han ledig tills på tisdag då han börjar igen.

Funderar på vad jag ska göra.. Kanske ta ned alla julsakerna?

på lördag kväll kommer jessica hem efter thailands resan, tror hon varit borta i 3 veckor.. så på söndag blir det att ses hemma hos mina föräldrar och vi alla ska äta lite tacos.. Så ska hon få våra julklappar såklart också.
ska bli kul. Åhh så brun hon kommer vara fuskigt..

Nej nu ska jag läsa lite bloggar. Sen göra något här hemma. Kanske ringa pappa och kolla om de kan komma upp med dator bordet vi ska få.  Ahh det märks.. tråkigt har jag just nu ialf.
saknar min älskade.

Ska föresten vara katt vakt i 2 veckor i feb. det ska bli roligt. Fast efter det kommer jag bara ännu mera vilja ha något djur här hemma.

ha en bra torsdag..

5 feb 05 är bästa dagen i mitt liv.
min kärlek är obeskrivlig till honom (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0