Härliga fredag.

Idag har jag varit duktig och tagit mig en lång prommenad :) Hade camilla med som ett härligt sällskap.. Skrattade och hade lika trevligt som alltid.. Gud så jag kommer sakna henne när hon åker för att jobba snart..
Annars idag har jag även umgåts lite med Erika här hemma..

Ikväll har jag och älskling ätit en god pizza. Super gott.. Det var så länge sen vi åt en, och vi båda var jätte sugna. Mumms vad gott det var.. Så på detta får jag faktiskt ta mig en runga till gymmet i morgon.. Kanske simma på det också.. :)

Nej nu ska jag ta mig en varm och god kopp tea.. älskling kommer snart tillbaka. Han kör bara hem min broder som var här en stund... Han ville ha en lite kväll med oss innan han åker i morgon.. Ska till åre 1 vecka och åka skidor.. kulkul..

nu kommer älskling.. Blir massa pussar och mys i soffan till något bra på tven :)

Ha en bra kväll..

Pierre är mitt allt.
Älskar honom mer än vad ord kan beskriva..
min Sambo, finaste som finns! KÄRLEK..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0