hockey kväll. :)

Haaaj.

nu är det inte sådär jätte långt kvar till när sverige spelar finalen i hockey. självlart kommer jag sitta uppe och hålla tummarna för att de ska vinna..

just för tillfället är min bror och 2 kompisar här. De har spelat lite gitarr och spel. Tror de ska åka hemåt snart. Bror mår inge bra han är förkyld. Han skyller på att jag smittat honom.

igår var en nyttig dag. Rörde på mig hela dagen faktiskt. Klockan 10 på morgonen var jag och älskling uppe i ishallen. Vi åkte skridskor tillsammans med hans systers barn. Super kul :) Anna var super duktig att åka..
Senare under dagen hätmade jag upp Camilla..vi tog oss en prommenad med hundarna, Maja och fabbe. Va ute o cirkus 1½ timme.. super skönt men det blev kallt i slutet. Minus 17 grader visade det hos svärföräldrarna..

Körde hem henne efter prommenaden.. När jag kom ut till skärgårn senare hade älskling tänt upp en brasa ute på isen. Åh så mysigt. Vi grillade korv och hade det super super mysigt.. Vi fick senare besök av pierres syster med familj som också ville vara med.. Så vi blev allihoppa för svärföräldrana kom även ned och ville vara med och mysa vid brasan.. drack glögg och hade så himla trevligt..

idag har jag städat lägenheten så det är fint här hemma.. älskling jobbade till 3.
Han blev super glad när det var fint hemma..

I morgon är vi båda ledig.. blir nog en lugn hemma dag :) alltid mys.

nej nu ska jag göra annat.

Älskar pierre så mycket.
bara 1 månad kvar idag så har vi varit tillsammans i 4 år :) helt underbart.
min min min föralltid. MASSA KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0