Snöar

Gud så härligt att det kommer lite snö nu, Hoppas att det kan vara någon minus grad nu också det inte blir detta hemska plask väder ute.

Ska snart ned på staden med kära moder :) Vi ska shoppa lite granna.. Ska bli roligt. I kväll ska jag jobba, 15-21 härligt :) fått ihop endel timmar så lönen blir bra nästa månad också. Gott de.

Igår var jag camilla, erika, älskling och tim nere och tränade på gymmet. Supere härligt. Jag har verkligen kommit igång nu med min träningen, är ute och springer varje dag (om det inte snöar som idag). gymmar och simmar varannan ungefär.. Det är så skönt.

Igår frågade mor & far mig om jag ville köpa kläder :) jovisst ville jag det.
blev en hel del som jag fick : 1 par jeans.
                                                     3 st tunika
                                                     2 linnen
                                                     1 jacka
                                                     2 klänningar
                                                     2 tröjor

Alltid kul med lite nytt ;)  TAACK!

Längtar till vi ska iväg och åka skidor. på torsdag drar vi ;) jag kommer köra en bil så blir det killarna i 1 bil och vi tjejer i 1 :) trevligt.

Nej nu måste jag kila..

ha en bra dag.

PUSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0