Måndag.

Åhh vad jag längtar tills vi ska iväg och åka skidor.. Ska bli så roligt.. klockan 8 på torsdag morgon rullar bilarna mot hovfjället :)

Idag ska jag jobba, känner dock  ingen lust alls.
Men efter jobbpasset blir det lite träning på gymmet, skönt!

helgen var bra :) jessica bjöd oss på super god mat. Senare hade i lite fest här hemma med folk innan det blev krogen.. jag var nykter och körde, men blev med in på krogen ändå.. Ganska kul och se på fulla människor, sen var det härlig musik också så inga fel..
Förutom en viss person som jag störde mig på hela kvällen. Idoit är vad hon är. Ska allt ta reda på vad som sades till PC.

Karlstad imorgon med mor. vi ska shoppa och hon har lovat att jag ska få nya skor ;)

nej nu ska jag kolla på tv. ha en bra dag..

älskar dig pierre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0