Lördag.

Hejsan Svejsan.

Går dagen var trevlig. Hade grannarna på besök plus min broder. Alla drack förutom jag som fick vara nykter och köra till krogen. Skulle upp och jobba så därför fick jag hoppas över.. Vi satt ialf hemma hos oss, de spelad öl spelet och lite sånt kul..  boysen blev faktiskt fulla, haha. tyvärr hände något väldigt tråkig  sent på kvällen men det kommer nog lösa sig. :) Min älskling hade ialf super kul han strålade som en sol och skrattade hela kvällen.. Han har legat i soffan typ hela dagen idag.

Så efter jobbet har bara varit massa mys. Han är för go min älskade sambo ;)

jag och pierre är sugna på att hälsa på hans kusin i USA. Skulle vara så kul, vi är lovade boende och allt så resan dit bara som kostar. Men det är ju tyvärr så jäkla dyrt! :/
Är jämnt lite avundsjuk på han faktiskt. jobbar 14 dagar ledig 1 månad och drar in 40 000. Han ska strax byta jobb då tjänar han 100 000 istället och jobbar exakt som han göra nu, 14 dagar ledig 1 mån. Det är endel som har det bra vill jag lova. Hans fru som är fotomodel och sångerska drar väl in säkert lika mycket hon, de lever lyx :) skulle jag också vilja göra :) HEHE..

Imorgon blir det att grilla korv i skogen :) åh så mysigt.. Senare på kvällen ska vi hem till mor o far.. vi är bjudna på tacos... Jessica kommer föresten hem här om någon timme.. allt hade gått jätte bra.. Min bror är hemma hos dom och väntar.. Som han längtat efter henne.. KÄRLEK.. De är så söta tillammans.. Nu är jag fatiskt lite nyfiken på vad hon köpt för något till mig.. Alltid kul att få saker.. =)

Nej nu ska jag pussa på min älskling.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0