Visdomständer.

Aj så ont det gör.. Mina visdomständer är påväg fram nämligen.. 2 nere och 1 uppe :) är svullen som bara den i munnen och fy så ont jag har :/ Inge trevligt kan knappt gapa och äta är näst intill omöjligt för det gör så ONT!

Idag så har vi bokat en stuga för att åka skidor torsdag-söndag på hovfjället. Vi är 7 stycken som åker i 2 bilar upp. Ska bli riktigt kul. =)

Annars idag så har jag jobbat, varit hundavakt åt maja. och även varit iväg och simmat.. Mycket härligt.
 
I morgon ska jag tvätta. Annars vet jag inte.
 
Längtar till fredag.. Då ska Jessica, lillbrorsans tjej bjuda mig och pierre på mat här hemma hos oss.. Hon skulle fixa allt. Först förtätt, varmrätt och efterätt.. Hon är så underbar, Älskar den tjejen. ;)

nej nu ska jag äta popcorn och kolla tv.

hejdå!

Älskar min gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0